CyberITsoft Mobile Checking - Software pentru gestionarea fluxurilor de marfa
Cyberitsoft Mobile Checking - Software pentru gestionarea fluxurilor de marfa
Software pentru intrarea si iesirea bunurilor din depozit si pentru trasabilitatea produselor, compatibil cu terminalele mobile Zebra, Honeywell si Datalogic cu sistem de operare Windows CE sau Windows Mobile.
Cyberitsoft Mobile Checking este o solutie de urmarire a fluxului de intrari/iesiri si a stocului curent, alcatuita din 2 aplicatii (back-office si front-office) conectate la o baza de date. Aplicatia back-office se foloseste pe PC pentru setarea nomenclatoarelor de produse, categorii, dimensiuni si culori, precum si pentru generarea de rapoarte. Aplicatia front-office se instaleaza direct pe terminalele mobile, pentru identificarea produselor, precum si pentru introducerea si scoaterea acestora din stoc.
Aplicatia back-office din Cyberitsoft Mobile Checking va ofera posibilitatea sa setati si sa gestionati nomenclatoare de produse, categorii, dimensiuni si culori. Pentru fiecare nomenclator puteti efectua operatiuni precum: adaugare, modificare, stergere, grupare si sortare date, cautare; datele pot fi exportate in fisiere Excel. Din aplicatia back-office puteti genera rapoarte asupra intrarilor si iesirilor de produse in si din stoc, inclusiv despre situatia actuala a stocului. Datele din rapoarte pot fi grupate sau sortate, asupra lor se pot efectua cautari si filtrari si pot fi exportate in fisiere Excel. Aplicatia permite realizarea de back-up pentru baza de date.
Aplicatia front-office se utilizeaza pe terminale mobile si permite efectuarea urmatoarelor operatiuni: identificarea produselor, introducerea si scoaterea acestora din stoc. Prin accesarea optiunii de Identificare, dupa scanarea codului de bare corespunzator unui produs se vor afisa informatiile din baza de date referitoare la denumire, dimensiuni, culoare si stoc actual. Functia Intrare permite introducerea in stoc a produsului prin scanarea codului de bare si completarea informatiilor relevante, precum cantitatea si datele corespunzatoare de identificare. Functia Iesire faciliteaza scoaterea din stoc a produselor prin scanarea codului de bare si prin completarea cantitatii.
- setarea unui cod de bare individual pentru fiecare produs locatie;
- nomenclator cu tipuri de produse;
- liste de locatii si produse;
- inventariere pe produse si locatii;
- istoric al tranzactiilor (intrari, iesiri, transferuri).
Aplicatia back-office functioneaza pe sistemele de operare Windows, cea mai veche versiune suportata fiind Windows XP. Este necesar sa aveti instalat si Microsoft.NET Framework 3.5 SP1.
Aplicatia front-office ruleaza pe terminale mobile Zebra, Honeywell si Datalogic cu sistem de operare Windows CE sau Windows Mobile. Sunt echipamente compatibile urmatoarele: Zebra MC45, MC55, MC2180, MC31xx, MC32xx, MC91xx, MC92xx, MC65, MC67, MC75; Honeywell Dolphin 6100, Dolphin 6510; Datalogic Skorpio X3, Memor X3, Elf, Falcon X3+.
Pretul afisat este pentru 1 licenta pentru terminal mobil, licenta pentru aplicatia back-office este gratuita. Livrarea se face electronic, pe e-mail, iar licenta este gestionabila din interfata online. Pachetul contine solutia software, documentatia si manualul complet si detaliat pentru instalare si utilizare. Nu sunt incluse servicii de instalare, training sau personalizare.